Researcher Search Results Arai Noriko Arai Noriko (新井 範子) Please select the form format to download from below 「Education and research environment」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ①Outline for Vitae」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ②Education and research environment」format Profile Information AffiliationProfessor, Faculty of Economics, Department of Management, Sophia UniversityDegree学士(文学)(聖心女子大学)修士(社会学)(慶應義塾大学)博士(経営学)(専修大学)Contact informationn-araisophia.ac.jpJ-GLOBAL ID200901062708680650researchmap Member ID5000039244(Subject of research) entertainment marketing Research Interests 2 purpose driven マーケティング Research Areas 3 Humanities & social sciences / Social psychology / Humanities & social sciences / Sociology / Humanities & social sciences / Commerce / Committee Memberships 6 Apr, 2019 - Present 倫理委員, 一般社団法人日本ヘルスケア協会 Apr, 2019 - Present ISO TC 321 国内委員会委員長, ISO May, 2024 - Sep, 2024 第44回新聞広告賞予備選考会委員, 日本新聞広告協会 Apr, 2020 - Mar, 2021 知的財産戦略委員, 農林水産省知的財産戦略委員 Apr, 2015 - Mar, 2019 副会長, 日本ダイレクトマーケティング学会 More Awards 2 2018 出版学術賞, 「応援される会社」の出版, 日本説得交渉学会 2006 優秀発表, ブログからレピュテーション分析の可能性を探る -Web2.0時代の新しい方法論へのトライアル-., 日本広報学会 Papers 38 大義を掲げるマーケティング 新井範子 旬刊・経理情報, 1642 3-3, Apr, 2022 InvitedLead author ダイレクトマーケティングは今何を考えるべきか ダイレクトマーケティングレビュー, vol8, Mar, 2019 Invited 日本人女性自発的海外赴任者にお け るグローバルなキャリア発達とキャリア自律の関係 細萱伸子, 新井範子, 竹内明香 日本労務学会第48回 全国 大会 研究報告論集、, 27-34, Jun 30, 2018 学歴別にみた既婚女性の就業率にたいする家庭状況の影響 竹内(野木森, 明香, 細萱伸子, 新井範子, 大内 章子 Discussion Paper Series Economic Research Society of Sophia University., ERSS J17-03,, Mar, 2018 日本人女性自発的海外赴任者 の キャリア・コンピテンシー;企業派遣者との相違に着目して 細萱伸子, 新井範子, 竹内明香 日本マネジ メ ント学会第76回全国大会予稿集, 73-77, Oct, 2017 The Effects of the Economic Situation and the Academic Background on the Labor Participation Equation of Japanese Married Women Using Aggregated Prefecture Data 第62巻(1) 27-43, Mar, 2017 Promoting Shelter Product through Social Marketing 第62巻(1) 73-80, Mar, 2017 A Qualitative Research on Decision Making and Job Searching Processes : Japanese Female Expatriation and Their Drivers 62(1) 45-60, Mar, 2017 大都市圏高学歴ワーキングマザーのキャ リ ア・トランジションとワークライフバランス,-キャリアの充実と育児サービス 利用に関連して 細萱伸子, 新井範子 上智大学経済学部 『DISCUSSION PAPER SERIES ERSS J16-02, Oct, 2016 Developing a Scale to Measure the Service Quality of e-Retailing and Catalogue Retailing and Catalogue order Retailing Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing, vol.15 77-96, Mar 1, 2016 Peer-reviewed Direction of Direct Marketing based on Relationship Marketing Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing, vol12 4-17, Mar, 2013 The analysis of the social psychological factors that influence the enthusiasm of social game Noriko Arai Sophia Economic Review, 58(1) 277-287, Mar, 2013 ソーシャルメディアを活用したマーケティングに関する研究 新井範子 Mar, 2012 An Analysis on City Around Behavior in Yokohama Central Area Using the Gathering Data through Integrated Circuit Cards Arai Noriko Sophia Economic Review, 56(1-2) 1-10, Mar, 2011 A shift to green IT company ARAI Noriko 83(7) 1, Jul, 2009 検索語はECサイトでの行動に影響するのか~検索語の具体性による行動の比較 新井範子 マーケティングジャーナル, 28(111) 4-15, Jan, 2009 Peer-reviewed BBS上情報と現実の動きとの関連性 植竹朋文, 新井範子 専修経営研究年報, (32) 1-12, 2007 ネットコミュニティにおけるソーシャルキャピタル 新井範子 専修大学経営研究所年報, 30(30) 53-66, Mar, 2006 Peer-reviewed ネット・コミュニティにおけるソーシャルキャピタル 新井範子 専修経営研究年報, (30) 53-66, Mar, 2006 Peer-reviewed エントロピーを利用した推薦システムの提案--協調フィルタリングの新たな展開 新井範子 マーケティングジャーナル, 25(99) 4-13, 2006 Peer-reviewed フラットでオープンな世界における Web2.0型マーケティング (特集 Web2.0時代の仕事力) 新井範子 Think!, (18) 42-50, 2006 テレビ番組の評価基準作成の試み--継続視聴から「満足」を考える 新井範子 専修経営学論集, (80) 149-168, Mar, 2005 Peer-reviewed 大規模コミュニティサイトにおけるユーザ評価の分析 植竹朋文, 新井範子 専修経営研究年報, (29) 57-83, 2004 Peer-reviewed インターネット上の情報の所在と広がりについての分析--映画におけるリアルな情報とバーチャルな情報の関連性 植竹朋文, 新井範子 専修経営学論集, (77) 19-50, Oct, 2003 Peer-reviewed インターネットにおける情報個別提示の有効性~オントロジーを用いた「意味」によるパーソナライゼーションの展開~ 新井範子, 北川和裕 吉田秀雄記念事業財団助成論文集, (36), Jul, 2003 Guest Viewpoint 差異化の切り札 ユーザーの好きと嫌いを聞き分けるパーソナライゼーション技術--HDDレコーダやカーナビなどの姿を変えていく 新井範子, 北川和裕, 原田衛 日経エレクトロニクス, (840) 127-138, Feb, 2003 個人の好みを学習して,ユーザーが興味を持ちそうなテレビ番組を自動録画してくれるHDD録画機,そしてユーザーの居場所や嗜好しこうに応じて近隣の施設などを紹介してくれるカーナビ,ちょうど欲しいなと思っていた製品を薦めてくれるEC(電子商取引)サイト——。個人の好みの違いを機敏に察知して挙動を変えることができるエレクトロニクス製品やサービスが今,注目を浴びている。 インターネットでテレビ視聴行動を探る 新井範子 国際経営・文化研究, 5(1), 2003 Peer-reviewed 「自己愛市場」における消費者行動--自己心理学による新たな「消費者像」の試み 新井範子 マ-ケティングジャ-ナル, 22(86) 41-51, 2002 Peer-reviewed ECサイトにおけるパーソナライゼーションの手法とデータの知識表現の提案 新井範子 専修経営研究年報, (27) 21-35, 2002 Children and Character Goods ARAI Noriko Journal of the Japan Reseach Association for textile end-uses, 42(7) 16-22, Jul, 2001 子どもとあそび 新井範子 中山隼雄科学技術財団助成論文, Oct, 1998 小学生にとっての遊び:フィールドワークから見えてきた子どもの世界 新井範子 消費者行動研究, 6(1) 35-46, Sep, 1998 Peer-reviewed 女性にとっての美のイメージと意識 繊維製品消費科学, 39(8) 495-500, 1998 Peer-reviewedInvited 消費概念の変遷と消費対象としての自己 新井範子 現代の社会病理, (12) 65-76, 1997 Peer-reviewed 広告認知構造と「消費者-製品」関係~認知パターンによる製品分類の試み~ 新井範子 吉田秀雄記念事業財団助成研究論文集, 第27 56, 1994 Daitoshi kazoku ni miru kyoikukan no shoso (37) 1-8, 1993 Datsu boseika jidai ni okeru hahaoya imeji : raifu sutejibetsu no imeji no hikaku o tsujite (35) 1-17, 1992 消費者行動における状況要因の作用 新井範子 慶応義塾大学社会学研究科, 1992 1 Misc. 2 応援される会社はいかにしてつくられるのか 新井範子 理念と経営 VOL.152, Aug, 2018 熱いファンをつくる 新井範子 商業界, 2018年6月号 12-16, Jun, 2018 Invited Books and Other Publications 15 IDGs変容する組織 新井範子, 鬼木基行, 佐藤彰, 新宅剛, 水野みち (Role: Joint author, 第1章) (株)経済法令研究会, Jun, 2023 (ISBN: 9784766834895) マーケター理子の成長記~パーパスドリブン・マーケティングを学ぶ~ Nov 1, 2020 応援される会社 新井 範子 (Role: Joint author, P14-72p190-209) 光文社, Jan, 2018 (ISBN: 9784334043322) CHANGING THE MARKET OF ICECREAM Arai Noriko DIAMOND-FRIEDMAN CO, Mar 19, 2015 (ISBN: 9784478090428) マーケティングと広告の心理学 新井 範子 (Role: Joint author, pp055-168) 朝倉書店, May, 2013 More Presentations 36 Extraction of work-life balance satisfaction factors using topic models NORIKO ARAI Aug 31, 2024 Japan's Self-expatriates;Transnational career Comptency of Business women Overseas Ⅳ ISA Forum of Sociology porto Alegre,Brazio, Feb 28, 2021, International Sociological Association Web調査データに基づく事後層化を用いた「あおぞら・上智シニア消費指数(原系列)」の算出 日本統計学会, Sep 11, 2018, 日本統計学会連合学会 Fan-based marketing in Japan market Shift form customer service to Fan participation Sep 7, 2018 高学歴女性におけるキャリアの自律 産業組織心理学会第34回大会, Sep 1, 2018, 産業組織心理学会第34回大会 More Professional Memberships 4 日本社会心理学会 日本消費者行動研究学会 日本ダイレクトマーケティング学会 日本マネジメント学会 Research Projects 18 ダイバーシティ環境の認識が就業決定に与える影響-業界別指標の開発とその応用から 科学研究費助成事業, 日本学術振興会, Apr, 2022 - Mar, 2025 細萱 伸子, 新井 範子, 竹内 明香 住吉会商店街活性化のとりくみ 新宿区商店街大学連携事業, 新宿区, Jul, 2023 - Mar, 2024 新井範子 グローバルキャリア段階的成長モデルの構築:SIEsのコンピテンシーと心理特性より 科学研究費助成事業, 日本学術振興会, Apr, 2018 - Mar, 2023 細萱 伸子, 新井 範子, 竹内 明香 Potential of ICT for selling the products made by people with disabilities Grants-in-Aid for Scientific Research, Japan Society for the Promotion of Science, Apr, 2014 - Mar, 2020 Iwai Arei 新宿区和の魅力発信 新宿区大学連携事業, 新宿区, Apr, 2019 - Mar, 2020 新井範子 More Social Activities 22 日本ヘルスケア協会理事 Others 日本ヘルスケア協会倫理委員会理事, Jul 1, 2019 - Present 経済産業省 ISO/IEC国内委員会委員長 Others 国際標準化機関ISOのECサイトの国際標準化委員会委員長, Apr 1, 2019 - Present energy think together Others Jul 1, 1998 - Present 次元融合時代のマーケティングを考える Lecturer 日本小売業協会, Jun 6, 2022 SNSマーケティングにおけるインフルエンサー Official expert 朝日新聞, アエラ, Apr 25, 2022 More Media Coverage 1 IDGsで実現する持続可能な未来 個人の内面的成長と企業の発展に生かすには 朝日新聞, 朝日新聞SDGs ACTION!, Jun, 2024 Other 13 エネルギー政策にゲー... Dec, 2017 - Dec, 2017 エネルギー政策にゲームの力を利用する 月刊「エネルギーレビュー」 (No title) Dec, 2017 - Dec, 2017 エネルギー政策にゲームの力を利用する 月刊「エネルギーレビュー」 行動継続のためにゲー... Jun, 2017 - Jun, 2017 行動継続のためにゲーム感覚を取り入れる フォーラムエネルギーを考える「私はこう思う」 (No title) Jun, 2017 - Jun, 2017 行動継続のためにゲーム感覚を取り入れる フォーラムエネルギーを考える「私はこう思う」 デマンドレスポンスの... Mar, 2015 - Mar, 2015 デマンドレスポンスの反応における消費者意識について けいはんなエコシティ次世代エネルギー・社会システム実証プロジェクト More
Arai Noriko (新井 範子) Please select the form format to download from below 「Education and research environment」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ①Outline for Vitae」format 「No. 4, the Ministry of Education document style ②Education and research environment」format Profile Information AffiliationProfessor, Faculty of Economics, Department of Management, Sophia UniversityDegree学士(文学)(聖心女子大学)修士(社会学)(慶應義塾大学)博士(経営学)(専修大学)Contact informationn-araisophia.ac.jpJ-GLOBAL ID200901062708680650researchmap Member ID5000039244(Subject of research) entertainment marketing Research Interests 2 purpose driven マーケティング Research Areas 3 Humanities & social sciences / Social psychology / Humanities & social sciences / Sociology / Humanities & social sciences / Commerce / Committee Memberships 6 Apr, 2019 - Present 倫理委員, 一般社団法人日本ヘルスケア協会 Apr, 2019 - Present ISO TC 321 国内委員会委員長, ISO May, 2024 - Sep, 2024 第44回新聞広告賞予備選考会委員, 日本新聞広告協会 Apr, 2020 - Mar, 2021 知的財産戦略委員, 農林水産省知的財産戦略委員 Apr, 2015 - Mar, 2019 副会長, 日本ダイレクトマーケティング学会 More Awards 2 2018 出版学術賞, 「応援される会社」の出版, 日本説得交渉学会 2006 優秀発表, ブログからレピュテーション分析の可能性を探る -Web2.0時代の新しい方法論へのトライアル-., 日本広報学会 Papers 38 大義を掲げるマーケティング 新井範子 旬刊・経理情報, 1642 3-3, Apr, 2022 InvitedLead author ダイレクトマーケティングは今何を考えるべきか ダイレクトマーケティングレビュー, vol8, Mar, 2019 Invited 日本人女性自発的海外赴任者にお け るグローバルなキャリア発達とキャリア自律の関係 細萱伸子, 新井範子, 竹内明香 日本労務学会第48回 全国 大会 研究報告論集、, 27-34, Jun 30, 2018 学歴別にみた既婚女性の就業率にたいする家庭状況の影響 竹内(野木森, 明香, 細萱伸子, 新井範子, 大内 章子 Discussion Paper Series Economic Research Society of Sophia University., ERSS J17-03,, Mar, 2018 日本人女性自発的海外赴任者 の キャリア・コンピテンシー;企業派遣者との相違に着目して 細萱伸子, 新井範子, 竹内明香 日本マネジ メ ント学会第76回全国大会予稿集, 73-77, Oct, 2017 The Effects of the Economic Situation and the Academic Background on the Labor Participation Equation of Japanese Married Women Using Aggregated Prefecture Data 第62巻(1) 27-43, Mar, 2017 Promoting Shelter Product through Social Marketing 第62巻(1) 73-80, Mar, 2017 A Qualitative Research on Decision Making and Job Searching Processes : Japanese Female Expatriation and Their Drivers 62(1) 45-60, Mar, 2017 大都市圏高学歴ワーキングマザーのキャ リ ア・トランジションとワークライフバランス,-キャリアの充実と育児サービス 利用に関連して 細萱伸子, 新井範子 上智大学経済学部 『DISCUSSION PAPER SERIES ERSS J16-02, Oct, 2016 Developing a Scale to Measure the Service Quality of e-Retailing and Catalogue Retailing and Catalogue order Retailing Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing, vol.15 77-96, Mar 1, 2016 Peer-reviewed Direction of Direct Marketing based on Relationship Marketing Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing, vol12 4-17, Mar, 2013 The analysis of the social psychological factors that influence the enthusiasm of social game Noriko Arai Sophia Economic Review, 58(1) 277-287, Mar, 2013 ソーシャルメディアを活用したマーケティングに関する研究 新井範子 Mar, 2012 An Analysis on City Around Behavior in Yokohama Central Area Using the Gathering Data through Integrated Circuit Cards Arai Noriko Sophia Economic Review, 56(1-2) 1-10, Mar, 2011 A shift to green IT company ARAI Noriko 83(7) 1, Jul, 2009 検索語はECサイトでの行動に影響するのか~検索語の具体性による行動の比較 新井範子 マーケティングジャーナル, 28(111) 4-15, Jan, 2009 Peer-reviewed BBS上情報と現実の動きとの関連性 植竹朋文, 新井範子 専修経営研究年報, (32) 1-12, 2007 ネットコミュニティにおけるソーシャルキャピタル 新井範子 専修大学経営研究所年報, 30(30) 53-66, Mar, 2006 Peer-reviewed ネット・コミュニティにおけるソーシャルキャピタル 新井範子 専修経営研究年報, (30) 53-66, Mar, 2006 Peer-reviewed エントロピーを利用した推薦システムの提案--協調フィルタリングの新たな展開 新井範子 マーケティングジャーナル, 25(99) 4-13, 2006 Peer-reviewed フラットでオープンな世界における Web2.0型マーケティング (特集 Web2.0時代の仕事力) 新井範子 Think!, (18) 42-50, 2006 テレビ番組の評価基準作成の試み--継続視聴から「満足」を考える 新井範子 専修経営学論集, (80) 149-168, Mar, 2005 Peer-reviewed 大規模コミュニティサイトにおけるユーザ評価の分析 植竹朋文, 新井範子 専修経営研究年報, (29) 57-83, 2004 Peer-reviewed インターネット上の情報の所在と広がりについての分析--映画におけるリアルな情報とバーチャルな情報の関連性 植竹朋文, 新井範子 専修経営学論集, (77) 19-50, Oct, 2003 Peer-reviewed インターネットにおける情報個別提示の有効性~オントロジーを用いた「意味」によるパーソナライゼーションの展開~ 新井範子, 北川和裕 吉田秀雄記念事業財団助成論文集, (36), Jul, 2003 Guest Viewpoint 差異化の切り札 ユーザーの好きと嫌いを聞き分けるパーソナライゼーション技術--HDDレコーダやカーナビなどの姿を変えていく 新井範子, 北川和裕, 原田衛 日経エレクトロニクス, (840) 127-138, Feb, 2003 個人の好みを学習して,ユーザーが興味を持ちそうなテレビ番組を自動録画してくれるHDD録画機,そしてユーザーの居場所や嗜好しこうに応じて近隣の施設などを紹介してくれるカーナビ,ちょうど欲しいなと思っていた製品を薦めてくれるEC(電子商取引)サイト——。個人の好みの違いを機敏に察知して挙動を変えることができるエレクトロニクス製品やサービスが今,注目を浴びている。 インターネットでテレビ視聴行動を探る 新井範子 国際経営・文化研究, 5(1), 2003 Peer-reviewed 「自己愛市場」における消費者行動--自己心理学による新たな「消費者像」の試み 新井範子 マ-ケティングジャ-ナル, 22(86) 41-51, 2002 Peer-reviewed ECサイトにおけるパーソナライゼーションの手法とデータの知識表現の提案 新井範子 専修経営研究年報, (27) 21-35, 2002 Children and Character Goods ARAI Noriko Journal of the Japan Reseach Association for textile end-uses, 42(7) 16-22, Jul, 2001 子どもとあそび 新井範子 中山隼雄科学技術財団助成論文, Oct, 1998 小学生にとっての遊び:フィールドワークから見えてきた子どもの世界 新井範子 消費者行動研究, 6(1) 35-46, Sep, 1998 Peer-reviewed 女性にとっての美のイメージと意識 繊維製品消費科学, 39(8) 495-500, 1998 Peer-reviewedInvited 消費概念の変遷と消費対象としての自己 新井範子 現代の社会病理, (12) 65-76, 1997 Peer-reviewed 広告認知構造と「消費者-製品」関係~認知パターンによる製品分類の試み~ 新井範子 吉田秀雄記念事業財団助成研究論文集, 第27 56, 1994 Daitoshi kazoku ni miru kyoikukan no shoso (37) 1-8, 1993 Datsu boseika jidai ni okeru hahaoya imeji : raifu sutejibetsu no imeji no hikaku o tsujite (35) 1-17, 1992 消費者行動における状況要因の作用 新井範子 慶応義塾大学社会学研究科, 1992 1 Misc. 2 応援される会社はいかにしてつくられるのか 新井範子 理念と経営 VOL.152, Aug, 2018 熱いファンをつくる 新井範子 商業界, 2018年6月号 12-16, Jun, 2018 Invited Books and Other Publications 15 IDGs変容する組織 新井範子, 鬼木基行, 佐藤彰, 新宅剛, 水野みち (Role: Joint author, 第1章) (株)経済法令研究会, Jun, 2023 (ISBN: 9784766834895) マーケター理子の成長記~パーパスドリブン・マーケティングを学ぶ~ Nov 1, 2020 応援される会社 新井 範子 (Role: Joint author, P14-72p190-209) 光文社, Jan, 2018 (ISBN: 9784334043322) CHANGING THE MARKET OF ICECREAM Arai Noriko DIAMOND-FRIEDMAN CO, Mar 19, 2015 (ISBN: 9784478090428) マーケティングと広告の心理学 新井 範子 (Role: Joint author, pp055-168) 朝倉書店, May, 2013 More Presentations 36 Extraction of work-life balance satisfaction factors using topic models NORIKO ARAI Aug 31, 2024 Japan's Self-expatriates;Transnational career Comptency of Business women Overseas Ⅳ ISA Forum of Sociology porto Alegre,Brazio, Feb 28, 2021, International Sociological Association Web調査データに基づく事後層化を用いた「あおぞら・上智シニア消費指数(原系列)」の算出 日本統計学会, Sep 11, 2018, 日本統計学会連合学会 Fan-based marketing in Japan market Shift form customer service to Fan participation Sep 7, 2018 高学歴女性におけるキャリアの自律 産業組織心理学会第34回大会, Sep 1, 2018, 産業組織心理学会第34回大会 More Professional Memberships 4 日本社会心理学会 日本消費者行動研究学会 日本ダイレクトマーケティング学会 日本マネジメント学会 Research Projects 18 ダイバーシティ環境の認識が就業決定に与える影響-業界別指標の開発とその応用から 科学研究費助成事業, 日本学術振興会, Apr, 2022 - Mar, 2025 細萱 伸子, 新井 範子, 竹内 明香 住吉会商店街活性化のとりくみ 新宿区商店街大学連携事業, 新宿区, Jul, 2023 - Mar, 2024 新井範子 グローバルキャリア段階的成長モデルの構築:SIEsのコンピテンシーと心理特性より 科学研究費助成事業, 日本学術振興会, Apr, 2018 - Mar, 2023 細萱 伸子, 新井 範子, 竹内 明香 Potential of ICT for selling the products made by people with disabilities Grants-in-Aid for Scientific Research, Japan Society for the Promotion of Science, Apr, 2014 - Mar, 2020 Iwai Arei 新宿区和の魅力発信 新宿区大学連携事業, 新宿区, Apr, 2019 - Mar, 2020 新井範子 More Social Activities 22 日本ヘルスケア協会理事 Others 日本ヘルスケア協会倫理委員会理事, Jul 1, 2019 - Present 経済産業省 ISO/IEC国内委員会委員長 Others 国際標準化機関ISOのECサイトの国際標準化委員会委員長, Apr 1, 2019 - Present energy think together Others Jul 1, 1998 - Present 次元融合時代のマーケティングを考える Lecturer 日本小売業協会, Jun 6, 2022 SNSマーケティングにおけるインフルエンサー Official expert 朝日新聞, アエラ, Apr 25, 2022 More Media Coverage 1 IDGsで実現する持続可能な未来 個人の内面的成長と企業の発展に生かすには 朝日新聞, 朝日新聞SDGs ACTION!, Jun, 2024 Other 13 エネルギー政策にゲー... Dec, 2017 - Dec, 2017 エネルギー政策にゲームの力を利用する 月刊「エネルギーレビュー」 (No title) Dec, 2017 - Dec, 2017 エネルギー政策にゲームの力を利用する 月刊「エネルギーレビュー」 行動継続のためにゲー... Jun, 2017 - Jun, 2017 行動継続のためにゲーム感覚を取り入れる フォーラムエネルギーを考える「私はこう思う」 (No title) Jun, 2017 - Jun, 2017 行動継続のためにゲーム感覚を取り入れる フォーラムエネルギーを考える「私はこう思う」 デマンドレスポンスの... Mar, 2015 - Mar, 2015 デマンドレスポンスの反応における消費者意識について けいはんなエコシティ次世代エネルギー・社会システム実証プロジェクト More